MUSIC MAKES YOU STRONGER

 
Dagens låt blir Do or die med 30 seconds to mars. Eller det är snarare dagens musikvideo, för hela denna video ger mig rysningar! Musik är underbart och jag håller med alla som talar i videon till 110%, dem har så jävla rätt om musik. Jag skulle fan inte klara av livet utan musik, musik finns alltid där och peppar och stärker dig, musik ger folk en samhörighet, genom musik träffar man så mycket nytt folk(hehueh för att inte tala om min Adam) och ja, musik betyder fan allt! Så just därför blir denna musikvideo dagens låt, budskapet och låten tillsammans, mmmh.

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Underbar! Kramisar Carro

2013-08-22 @ 17:57:32
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: zandrajonsson

Hej! Jag har öppnat en webbshop där man kan köpa kärlekslås. Dom visar den eviga kärleken för varandra. Har man väl låst låset så kan man inte öppna de igen! Låter de intressant så kika gärna in. Puss och kram! <3

2013-08-24 @ 18:55:24
URL: http://nattstad.se/zandrajonsson
Postat av: Alisha

Så bra låt! :D

Sv: Jag är likadan. Jag har alltid pratat ut med människor som jag knappt känner eller som jag känner genom nätet istället för med mina föräldrar och min kurator. Känns bättre att prata med folk som vet om de problem jag har.

Tack <3

2013-08-26 @ 16:52:10
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback