VÄLKOMMEN SÖNDAG

YO WAZZUP?
Har haft en så himla bra helg! :D Adam kom hit i fredags och då gjorde vi inte direkt något speciellt, myste, pratade massa och kollade på film(eller snarare sov till en film). På lördagen åkte jag, Adam och Maja in till Linköping och träffade mina syskon Micka, Tina och Carl och så hade Carl såklart med sig sin Emma. Vi hade himla roligt, kollade på knasiga band, va på en dj-spelning, hängde i ett tält med mysiga soffor och drack cola, träffade kusinvitamin, flummade massa och bäst av allt och det vi väntat på heela dagen, kolla på Individen och Kungarna! :DD Såå jävla braa!! Man blir så jäkla glad av att se dem hoppa omkring där på scen! :D Andra gången som jag sett dem nu, första gången va på Bråvalla och då hamnade jag till och med i deras film de gjorde :3
 
Efter att vi sett dem tog vi oss an den stora utmaningen att hitta tillbaks till bilen, vilket inte va det lättaste. Trodde vi va rätt först, men nää, efter tredje gissning på gata som den stod på hittade vi den äntligen. Vi tog även med oss Emma och Carl hem så dem slaggade här över natten sen drog dem vid 11 nästa dag. När jag och Adam hade följt dem till spårvagnen så gick vi tillbaks hem och sov i ett par timmar, så jävla najs vare! Sen på söndagkvällen hängde vi en stund i skateparken innnan Adam drog hem :(( Men vet ni vad, han är snart här igen, om cirkus 10-20 minuter faktiskt! :D
 
Snor några bilder som Tina la upp på fäjjan, här under är det DJ's och de två sista bilderna är det Individen & Kungarna!
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback