VANS-GALEN

 
 
Har beställt hem ett par sjuuuukt snygga Vans old skool och en helt grym väska i samma märke, längtar tills de är i mina händer! Eller snarare, på mina fötter och på min rygg heuehuehu. Egentligen ville jag ha ett par lila Vans authentic eller Era, men fanna bara i ytters små och stora storlekar kvar, ville bara gråta floder då. Men så hittade min Vans-expert Maja dessa Vans old skool, blev såååå glad och kär! För dem är ju bara så sjukt snygga, älskar verkligen fägen :D Sen att jag hittade den där fantastiska väskan på rea är ju bara ett fett plus, kommer använda den tills jag dör.
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Åååh, väskan <3!

2013-08-03 @ 21:25:13
URL: http://alishasfoto.blogg.se
Postat av: Alisha

Sv: Det är jättejobbigt! För mig var det som värst under gymnasiet och det var så jobbigt att jag blev sjukskriven, för jag vågade inte ens lämna lägenheten D:

Meh, fusk att ni fick mata björnarna :( Inte alls avis!

2013-08-03 @ 21:27:17
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback