WANTED REBELS

HEY, WHATTUP?
Adam kommer inte fören om en timme, så jag hinner fixa ett inlägg nu, kanske så att jag hinner fixa något tidsinställt också! Skulle va lite awesome, då bloggen slipper eka helt tom.
 
Igårkväll hade vi lite familjemys här hemma, vi satt i soffan allihopa och kollade på massa gamla bilder via USB till tvn. Sjukt roligt va det då vi hittade massa gaaamla och roliga bilder, så jag satt och gjorde mig väldigt rolig ibland och pratade som att det va dem på bilden som pratade, hahah himla roligt! Dock har jag tappat bort massa bilder upptäckte jag igår, det va ett album från tre vintrar sen tror jag, kunde inte hitta dem någonstans på mitt USB, hoppas de ligger på min dator eller någon annanstans! Tycker det är himla viktigt och roligt att ta foton som man längre in i framtiden kan kolla på, nu när jag har cashflow kanske det blir att jag köper mig en systemare!
 
Instagramisbild, 24 minuter sen den las upp, ser alltså ut sådär idag. Västen jag har på mig köpte jag på Carlings i fredags, har ett fett tryck på ryggen. 
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Att spara bilder är viktigt för mig med, för det är så jag minns alla mina dagar. Har bilder från 2008 sparade på externa hårddiskar och jag tycker du borde skaffa dig en systemare om du är intresserad av foto :)

Sv: Åh, men tack! Haha, kan du det? :D

2013-08-04 @ 15:50:11
URL: http://alishasfoto.blogg.se
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

gillar din header!

~Bat kisses ^V^

2013-08-04 @ 16:03:11
URL: http://litziumworld.blogg.se
Postat av: fanny ahlm - gravt hörselskadad, förlamad mamma

söt blogg!

2013-08-04 @ 23:25:57
URL: http://ahlm.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback