BLÅLILA

Hej hallå, fick sluta 2 timmar tidigare idag för att vi skrev prov sista lektionen(som vanligtvis är nästan 3 timmar). Så nu ska jag och polarna dra in till stan och hanlda julklappar, mysi mys! Jag har bara 3 kvar att fixa, känns skönt att slippa stressen! :D
 
Förra bilden på mitt hår va inte riktigt rättvis, det va konstigt ljus och kameran va fel inställd så det ser mer rosalila ut på den bilden. Tog nyss en bättre bild, så ser det nästan exakt ut irl! Mer blålila med konstig liladipdye. Min idrottslärares kommentar va "jaha, va det du! *ler och tittar på mig ett tag* det är nästan så jag verkligen gillar fägen, hade den varit mer blå hade det varit perfekt!".
 

Kommentarer
Postat av: Alisha

Åh, det passade ju asbra! :D

Sv: Ja! :D

Åååh, jasså?! Du måste länka! :D

Svar: Åh taack! :D
Sv: Haha men jag kommer inte ihåg vem det va som gjorde det och vet inte ens hur man länkar D:
Momlin Engqvist

2013-12-17 @ 17:07:45
URL: http://ravenith.se
Postat av: Alisha

Sv: Skrev personen ett mail om det eller en kommentar? Eller kom det upp som en "mention"? :o

Svar: det kom upp en "mention" :o
Momlin Engqvist

2013-12-17 @ 19:45:51
URL: http://ravenith.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback