LEDDEPARD OUTFIT

Va inte alls juligt uppklädd igår, mer djurig. Första gången på typ tio år som jag har klänning förutom vid skolavslutningar! Hahah snacka om att jag förändrats :D Den här klänningen är så jävla snygg, älskar leopardmönstret och dragkedjan fram :3
 
Haha mamma påminde mig igår om att när jag va liten tjatade jag hela tiden om att jag ville ha "leddepard" kläder, så hade en uppsättning byxor och tröja med leopardmönster och en klänning. Så när jag va typ 5 så hade jag en liknande outfit som jag hade igår, på mig då, lite komiskt hihi.
Jag stör mig på att jag inte riktigt vet vad det är för färg på mitt hår. På de översta bilderna har jag mer blålila medans det på den undre ser mer rosalila ut D: Men när jag kollar på det IRL ser det ut som på de översta bilderna fast lite mer lila xd
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Know that feel om håret, hände skitofta för mej då jag hade lila hår. :3 Annars, ditt ser skitnajs ut!

Svar: Så himla jobbigt ju, ännu jobbigare för mig i och med att jag hatar rosa D: Aww tack! :D
Momlin Engqvist

2013-12-25 @ 22:13:01
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback