SISTA DAGEN

Sista dagen på praktiken är nu avklarad! Har haft 3 helt GRYMMA veckor på Sydamerika avdelningen i Kolmården! Har lärt mig så otroligt mycket, använt mina egna kunskaper, haft himla roligt och även lärt känna så himla många djur, kommer sakna dem så mycket :( Bland det bästa har varit att få lära känna alla djuren och att man faktiskt kan se skillnad på 4 nanduer(som jag först tyckte såg helt identiska ut haha). Tycker det är så synd att den avdelningen inte uppmärksammas lika mycket som de andra, att besökarna bara tittar lite snabbt på djuren när man går förbi där, för djuren där är faktiskt bland de underligaste och bästa djuren i parken!
 
Nu måste jag duscha och äta för det har jag inte hunnit göra än sen jag kom hem :o Påtal om det, när jag och min praktikkompis stod och väntade på bussen hem, så kom den bara och körde förbi oss. Så vi fick stå ute i blåsten i nästan en timme i väntan på att en ersättningstaxi skulle komma. Hade varken känsel i händer eller fötter efter det :(
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback