SJUKLING

Hej kåmpizar. En sjuk Momlin här som borde sova insåg jag precis :(( Blev värsta förkyld igår när jag åkte hem ifrån Adam, gick till skolis idag i hopp om att orka med det, men blev tillslut att jag ändå gick hem efter lunchen. Har haft en förjävlig huvudvärk hela dagen, värsta någonsin. Blev lite bättre när jag gick hem och la mig ner, men så fort jag ställde mig upp så ba BAM så värkte det värre än någonsin och blev alldeles yr. Dumma dumma huvudvärk. Blir nog att jag är hemma imorgon med, ska försöka att uppdatera lite bättre och få upp inlägget om praktiken imorn också! Och på det så säger vi godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

Krya på dig!!

Svar: Tack!
Momlin Engqvist

2013-12-10 @ 15:37:17
URL: http://maddisenj.se
Postat av: SUGARSIN - Med spår av unicorns

Nattiiii :D

2013-12-10 @ 17:05:13
URL: http://www.sugarsin.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback