GE MIG SOMMAR VAFAN!!

Snön hade nästan försvunnit, och så BAM så va allt tillbaka när jag vaknade idag. Kändes nästan som att vakna upp från en mardröm, eller vänta, det blir ju att vakna upp till en mardröm. Eller nej, att man vaknar upp från en dröm! Så heter det ju, haha! Ni ska bara veta hur många gånger jag trillat idag, och igår med för den delen. Backen upp till matsalen är rent ut sagt hemsk! Igår trillade jag där på vägen upp, lyckades i fallet sparka Mattias på benet. Och idag på nervägen halkade jag och föll baklänges, slog i armen massa då :c Vet inte hur många gånger mer som jag trillat där, tappat räkningen.Ska bli så sönt när snön smälter bort på riktigt!
Vill ha sommar och sol nu! Så grönt och fint är det på sommaren, läängtar!
På bilden åker vi förövrigt syrrans oldsmobile, "raggarbil", utan tak :3
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

det heter cab när en bil inte har tak ;)

Svar: Jag vet, men det är ju fortfarande en oldsmobile ;)
Momlin Engqvist

2013-02-07 @ 17:14:55
URL: http://allwritingismemory.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback