GRATTIS MADICKEN I EFTERSKOTT

Yo bro's! Idag ska jag äta tårta, massa tårta. För lillasyster Madicken fyllde hela 11 år i onsdgas så idag ska vi äta tårta :3 Shit vad tiden går fort! Känns som att det va igår som hon började första klass ju :o Och nu fyller hon 11, grattis till dig Madicken! :D Har tyvärr ingen bild på henne på denna dator :c
 
Jag är superduperüperglad, för igår kom lillebror Carl och hans tjej Emma hit och jag har inte träffat dom på evigheter, så jag är riktigt glad över att typ alla är hemma :')
Här får ni en tuff bild på mig och lillebror Charlie från i vintras!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Heej :) hoppas du får en toppenbra söndag!
Godnattis :D

Svar: Hoppas jag med :D
Momlin Engqvist

2013-02-03 @ 00:29:37
URL: http://mooollys.se
Postat av: My

Å tack ska du ha!
- Den har jag gjort i gimp, först två olika bilder som du väljer olika färg på (på colors -> coloriz (typ) ) sen får man in på filters -> animation sen står det något som typ " animation for GIF " så trycket man där och sen går man in på filters -> animation playback och ändrar till önskad hastighet 100 = långsamt och 800 är snabbt, sen sparar man bara valfritt namn.GIF och sen måste man vara vaksam när det kommer upp en ruta efter man sparat och fylla i save as animation.

Haha hoppas du fattar! Kram :)

2013-02-03 @ 10:29:39
URL: http://Haschfors.blogg.se
Postat av: CaiCais!

Hej, sjukt fin blogg!
skulle vara jättesnällt ifall du skulle vilja klicka in på min blogg & fråga nånting i min frågestund!

Tack i förhand! ~

www.caicais.blogg.se

2013-02-03 @ 19:41:48
URL: http://caicais.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback