INGET MOTHAFUCKIN INTERNET

YO PEEPS!
Igår när jag satt vid datorn så försvann internetet igen, har ingen aning om varför?? Så istället städade jag lite och gjorde iordning alla papper som legat på mitt TV-bord och satte in dom i permar osv. När jag va klar med det hade internetet fortfarande inte kommit tillbaka, så jag satt och lyssnade på BMTH och pysslade med en sak jag fick i julklapp. Nämligen en skrapbild som det heter.
 
Det är en svart pappgrejsimojs och så har man en spetsig kniv och så skrapar man försiktigt bort det svarta och under så är det silvrigt, och så skrapar man fram ett mönster. I mitt fall så skrapar jag fram en bild med delfiner såklart! :3 Dock så va det sjukt svårt och jag skrapade snett och fel hela tiden, men roligt va det! Och så får man vara beredd på att det blir svarta pillimojer överallt, fick städa igen sen -.-' Jag kan visa en bild på den sen när jag är klar om ni vill det? :)
Erkänn att min TV är den sötaste ni sett?! :3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hatar när Internet lägger av :/ Så irriterande!

Svar: Ja, visst är det! :c
Momlin Engqvist

2013-02-27 @ 17:53:07
URL: http://hasi.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback