LOVE DOLPHINS

Jag sitter just nu och pluggar till engelskaprov om Australien och ska snart börja plugga på till provet i svenska litteraturhistoria. Idag har det faktiskt gått rätt så bra att plugga, vanligtvis så brukar jag ha hur svårt som helst att koncentrara mig på just plugget. Ett problem som jag faktiskt brukar ha är att jag vill inte ha det tyst när jag pluggar, samtidigt som jag inte kan ha musik på för då blir det bara att jag koncentrerar mig på låttexten. Men idag fick jag en briljant idé, eftersom att jag gillar delfiner så himla mycket, varför då inte sätta på någon video från youtube där delfiner "sjunger" :D Och det har funkat hur bra som helst, tycker ni ska testa om ni har samma problem!
 
Här har ni videon som jag lyssnat på i över en timme nu och även lite bilder från tumblr ♥
 

Kommentarer
Postat av: candy♥

Åhh så söta:) Allt bra idag??:D

2013-02-13 @ 17:41:48
URL: http://ccanddy.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback