PACKAR FÖR FULLT

Tjohoo! Sorry för den dåliga uppisen, men jag har nämligen haft fullt upp med att packa. Nej, jag ska ingenstans, Eller jo.. Men inte idag och inte imorn, men om en månad ungefär. Då ska jag ta hela familjen och flytta ifrån älskade lilla Borghamn och bosätta oss inne i pensionärsstaden Vadstena. Kommer saknar Borghamn och allt här så himla mycket :'( Men kommer bli mycket bättre inne i stan, eller det hoppas jag i alla fall!
 
Nu har jag precis färgat Tinas hår och nu ska hon färga mitt, hoppas på att det blir bra nu! För mitt hår har den senaste tiden inte velat bli färgat, utan det har "glidit" av där bak och på underhåret. Blir så arg på det! Men nu har mamma även klippt av en halv decimeter så hoppas på att det inte glider av nu.
Bilden är från sist vi färgade håret :3
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback