SILENT HILL

Gooodmorning folks! Hade en sjukt awesome fredagkväll/natt. Direkt efter skolan drog vi till stan och köpte massa godis och så drog vi hem och färgade håret på Manda och Maja visade sina cheerleading-skillz(hur coolt att man gått på det liksom?!) och hon va himla duktig! :3 Sen kom min syrra hit och så kollade vi på filmer allihopa, egentligen skulle vi haft Harry Potter-maraton, men när vi väl skulle kolla så ville vi inte se dom längre xD Så vi kollade på den konstigaste filmen jag någonsin sett, Detention hette den. Så himla sjuk men ändå himla rolig! Efter det kollade vi lite på youtube(som vanligt) och efter många om och men så kollade vi även på Silent Hill, ingen av dom andar hade ju sett den så jag tvinga som att se den, hihi :3
 
Nu har jag och Tina varit vakna sen klockan 10, väntar på att dom på andra sidan väggen(Maja och Amanda) ska vakna så att vi kan gå och äta frulle x3
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback