SMILE!

WOOPSIE WOOPSIE!
Nu efter skolis stack jag, Malin och Manda in till stan och handlade och sen blev det snabbt hem och fixa käk för vi va döhungriga! Blev standarden, pasta och köttbullar :3 Det roliga är att jag gjort det så många gånger men av alla gånger så har jag bara lyckats med att inte bränna dom kanske 4 gånger. Idag va en av dom fyra gångerna, börjar få kläm på det där med att steka köttbullar :DD Hahah någon mer som tycker det är omöjligt att steka köttbullar? xD

Nu ska jag ta tag i allt plugg, har djurparks-prov imorn och har inte pluggat ännu... ops! Sen har jag matteprov på tisdag och jag fattar inget av det här kapitlet D: Och så har vi en stor inlämningsuppgift på cirka 10 sidor som ska vara inne om typ en månad.. ska skriva allt jag kan om delfiner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Med tanke på översriften trodde jag att du hade skrivit om översvämningen.

2013-02-28 @ 21:10:13
URL: http://allwritingismemory.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback