ÄVENTYR I VÄSTERVIK

Heei hallå! Kom hem ifrån Västervik igår vid halv tio på kvällN. Har haft det superduperunderbart! Det första vi gjorde när jag kom fram va att krama skiten ur varandra, har saknat min guurls så himla mycket. 
Här får ni en snabbis av vad vi gjorde på nyårsafton: vi gjorde tacos som vi åt | väntade på Majas kompisar | Majas kompisar kom | vi placerade oss i den något lilla soffan(satt som packade sillar, myysigt) | pratade och skrattade maaassor | dansade just dance(sjuukt kul) och skrattade ännu mer | åt chips/godis | hade allsång med karaoken och skrattade ännu mera | gosade med Bamse(Majas söta voffsing) | gick ut på stan vid tovslaget | jag höll på och dö av alla smällar | träffade maaassa människor | tog massor med folk i handen | tittade på fina raketer | va avundsjuk på alla som hade någon att pussa på tolvslaget | gav nyårskramar till alla istället(hihi :3) | frös fossingarna av mig | begav oss hemåt | sa hejdå till allt folk som gick hem | åt nattmat(tacos) | bäddade ner oss i soffan framför filmen Sinister(sjuuukt bra/läskig skräckfilm!) | slog på en japansk skräckfilm | stängde av efter att halva filmen gått och inget hade hänt | sen la vi oss i olika sängar och sov. Det va min nyårsafton, kunde inte blivit bättre, eller joo, om Malin också varit där, då hade det blivit perfekt! Men hade ändå himla kul med allt folk :D
 
Dagen efter vaknade jag och Milla vid typ 14, vi kunde inte somna om och vid 16 orka vi inte ligga i sängen mer så vi gick och väckte alla andra :3 Så vi hämtade frukost och tittade på crocodile dundee på tv, myysigt! På kvällen gick vi och köpte B&J's som vi tjockade i oss i soffan medans vi tittade på epic meal time på youtube, hahah x3 Sen på kvällen/natten tittade vi på The Hills Have Eyes, den va så äckligt brutal så det fanns inte. Efter det satte vi på The Patriot, men det va typ ingen som kollade, vi pratade istället :3 Efter det åt vi nattmacka sen  titta vi på Paranormal Activity 3 och efter det så la vi oss och sov(klockan va typ 8 då hahah).
 
På onsdagen gick vi upp vid tre och packade och gjorde oss i ordning och så drog vi till donken och käkade innan jag, Manda och Eddie drog oss hemåt. Fick åka kustil-tåget själv hem :c Men jag sov i alla fall halva resan, för det va en idiot som bestämt va tvungen att väcka mig för att fråga något jag ej fattade och jag sa bara va hela tiden för att jag va så nyvaken och yr som man är när man blir väckt på ett så brutalt sätt ;_; Usch, borde vara förbjudet att väcka folk på tåg! Men sen va det sjukt skönt att bara få komma hem och duscha och äta efter den långa resan :3
 Jag tog inga bilder och ingen annan heller, så ni får en glassbild bara för att bli läskade :3
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback