BERÄTTELSEN OM PI OCH NYTT SCHEMA

Berättelsen om Pi var riktigt bra i 3D, den passade faktiskt att vara 3D, vilken tur juu :D Filmen i övrigt va riktigt bra, det va mycket med djur med, bland annat delfiner och det gillar ju jag! :3 Så jag tycker ni ska ta och pallra er till närmsta biograf och se den i 3D :)
 
Efter bion igår hade jag lite tråkigt så jag började rita på något som såg ut att bli en hund med lustiga ögonbryn. Men det slutade med att det blev en häst med stora ögon. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med den eftersom att jag inte ens från början va seriös :D Sen på kvällen hade vi filmmys här hemma och tittade på Breaking Dawn part 2 och käkade chips och drack gott, myysi mys! :3
Idag åker jag hem till Norrköping, ska bli skönt att få komma tillbaks, men inte lika skönt att behöva börja skolan på måndag igen :c Dessutom är vårt nya schema sämst! Vi slutar inte halv tolv på fredagar längre, utan tio i fyra. Så jag när jag ska åka hem till Borghamn kommer jag komma hem jättesent :(

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback