BETONG OCH ORMAR

Hei kiddooos! Tror ni jag gick och la mig 23:00 igår? Om ni trodde det så hade ni helt åt skogen fel, jag gick och la mig vid 01.30. Badass yeah! Eller nae, va fett trött när jag vaknade imorse x( Dessutom va jag så himla trött och klantig att jag råkade glömma nycklarna på rummet när jag gick och käka frulle, vilket betydde att jag inte kom in i rummet sen eftersom att jag måste ha nycklarna för att kunna låsa upp. Och i mitt rum fanns min jacka, min varma mysiga jacka, som jag fick gå utan till skolan idag :'( Det va ju inte det smartaste jag gjort i mitt sexton(snart sjutton)åriga liv :/
 
Idag har jag lärt mig hur man gör betong och att L 108 är en djurparkslag och den ska vi arbeta med den närmsat tiden :) Och så avsluta vi dagen med att fucking hålla i majsormar! :'D Så himla underbart glad, ormar är så fina, vill ha en nuu :3
Detta är majsormen Martin, jag ville ta med han hem :)
Detta är jag och Malin på första lektionen, vi sov liite :3

Kommentarer
Postat av: Isabelle Ivory

uuh, läskigt att hålla i ormar!! Vet inte om jag skulle våga :O
allt bra idag?
kram

Svar: Haha nej, älskar ormar! :DJadå, superbra! Hur är det med dig då? :)
Momlin Engqvist

2013-01-15 @ 20:39:21
URL: http://tonarshjarta.devote.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback