EN HEL DAG MED SYRRAN

Syrran åkte precis härifrån, vi har haft det himla mysigt! Gick på stan några timmar och innan vi drog hem till mig käkade vi på Subway, mums! Jag köpte två filmer på Hemmakvälls rea, Lejonkungen och Dumma Mej :3 Lejonkunden är ju fett nostalgi och 49 kr för en helt ny, I couldn't resist liksom. Och Dumma mej har jag velat se huur länge som helst, så 36 kr för den va ju ingenting :D Hemma hos mig satt vi och pratade och kollade på tumblr och youtube-videosar. Mysi mysi!
 
Nu hörde jag att Maja, Amanda och Delfi kom tillbaks från affären, så jag ska springa till dom så fort jag bara kan, HEJDÅ!
Hade lite kul imorse när jag väntade på att Micka skulle komma :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback