KAOZ KAOZ

Hade en så sjukt roligt kväll/natt. Vi såg på the hobbit(som jag förövrigt inte fattade, kanske för at vi inte hade text och alla satt och prata/lät) och sen såg vi Jackass 3.5, så dumma i huvudet är dom, men så kul att se på xd Sen efter filmerna va vi så övertrötta, Malin blev helt galen och skratta åt allt och gjorde massa konstiga saker x'D Sen fatta jag inte vad som hände, jag ville äta men inget hände, så jag somnade på soffan, sen vaknade jag vid 6.30 och då va alla borta förutom Malin och jag va så himla förvirrad att jag bara gick hem till mitt rum och sen satt jag där på sängen och försökte fatta något, men tillslut somnade jag bara hahah x3 Jag hade så extremt roligt, har aldrig haft en så epic kväll i mitt hela liv! :'3
Är så himla glad! :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback