LÄSKIGT

Godmorrrrgon! Eller ska jag kanske säga god eftermiddag, fast nae. Godmorgon låter mycket bättre eftersom att jag precis vakna c: Våran vän Delfi kom till oss igårkväll och så busa vi lite och sen titta vi på anime, har aldrig tittat på det förut och det va ju faktiskt bra :3 När filmen va slut gick han hem, men vi satt kvar i Malins rum(hon är inte hemma så vi lånade hennes rum eftersom att det är mysigare) och pratade med massa människor på skype och omegle, riktigt kul, vi fick ett par nya vänner :D Där satt vi och pratade till typ 7 på morgonen, sen gick vi och åt macka och så gick vi till våra egna rum. Själv satt jag uppe vid datorn till typ 8, sen gick jag och la mig :3
 
Vet ni vad det läskigaste är med att bo på ett elevhem?Jo att folk ibland kikar in i fönstrena! För igår satt jag vid datorn och surfade runt lite och så helt plötsligt hör jag någon precis utanför fönstret skratta och prata massor, jag blev himla rädd och vågade inte gå och dra ner persiennerna. Men sen försvann ljudet, så snabbt som ögat sprang jag fram och drog ner persiennerna! Sen senare när vi alla va på Majas rum(precis bredvid mitt rum) berättade jag det och då gick vi ut genom Majas dörr till baksidan och då såg vi spår från rummet bredvid hennes rum som gick till mitt fönster och sen tillbaks D: Hur läskigt på skala ett till tio liksom?!
Hittade en gammal bild på mig, mitt hår är så himla fint här. Jag vill ha den färgen nu!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback