MARSVIN

Heeei peeps! Idag har jag varit glad heeeela dagen, även fast vi slutade jättesent, det snöade massor, jag trillade, maten var äcklig, långa lektioner och jag hade ont i huvudet idag, även med allt det där så va jag superglad heeela långa dagN! :3 Finns två anledningar till att jag är sådär glad, men tyvärr kan jag inte säga dom till er, hemlisaaaar :3
Nu har jag precis varit och käkat lite nudlz med Maja och Malin och snart ska vi inte till staN och köpa godis! Min kärlek till godis går inte att beskriva, den är så oändig att det finns inte. Vi ska gå till en godisaffär jag inte visste fanns fören idag när Manda sa att vi måste gå dit. Jag menar, hur kunde JAG(tjejN som älskar godis mer än sig själv)missa en stoor godisaffär liksom? :o
Instagramisbild(bilden snodd från iamaviking på insta) från biologilektionen idag. Jag på översta bilden namnger alla bendelar på en heest. Längst ner till vänster bygger vi vildsvinsben(inte ben, utan sånna man går med) och den till höger ska vi säga vad det är för djur, vi gissade på Marsvin på alla :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback