MONSTERS INC

Jag såg Monsters Inc för första gången igår. Den va skitrolig ju, varför har jag inte sett den tidigare?! Men så tyckte iaf Maja, Malin och Manda att jag va tvungen att se den så vi hade lite mys och såg på den och käkade massa popcorn igårkväll, himla mysigt :3
 
Nu ska jag, Maja, Malin, Moa, Mattias och Manda snart dra in till stan för att först käka på donken(för att dom har godast mat utav Max, Donken och BK) och sen dra till Max för att dricka lyxshake :3 Sen ska vi nog handla lite godis och sen dra hem för att ha mera filmmys, blir nog Titanic, längesen man såg den :3
 
Hahahah vet ni hur mycket jag skrattade när jag fick se det där ansiktsuttrycket eller?! XD

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha bästa filmnen ju :'D

Svar: Ja verkligen :D Förstår inte varför jag inte sett på den innan :o
Momlin Engqvist

2013-01-27 @ 22:22:06
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback