ROMANANALYS OCH TEJP

Hej hej på er! Idag har jag varit duktig, suttit och skrivit en fet romananalys(hahah svårt o skriva ju, skrev först romanalys) som jag precis skickade in. Känns skönt att den är klar, bara att börja på nästa uppgift.. typ. Nej, nu orkar jag inte mer, är så himla trött! Ska ta en dusch och sen krypa ner i min nybäddade säng med det nya fluffiga täcket. Det är så enormt skönt det nya täcket som syrran tog med sig i helgen(TACK), kunde knappt gå upp imorse, ville bara ligga kvar där under det stora fluffiga täcket :3
 
Idag i skolan fick Manda tag i en tejprulle, vilket slutade med detta:
Och gissa om tejpen sitter kvar? Ja precis, ni som gissade på att den gör det hade rätt! Jag är alldeles för lat för att orka ta bort det x3 Har bara tagit bort lite i mitten så att jag åtminstonde ska kunna se lite i alla fall. På bilden kan ni även se mina skills i paint xD

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback