BRÅVALLA

UNTZ UNTZ BRÅVALLA VA BÄST!
Träffade så jävla många härliga människor, kramade så jävla många, åt så jävla lite mat, halkade omkring i så jävla mycket lera och kollade/lyssnade på så jävla mycket bra. Det sammanfattar typ de 5 dagar jag va där.
 
Nu har jag blivit av med min festivaloskuld, moshpitat till Nicky Romero, träffat Ryan från All Time Low, Kramat och fått en tröja signerad av Individen, dansat sönder till Maskinen och satt rekord i att krama människor. Tror jag är född till att en festivalmänniska, ska dit nästa år med, men då ska vi fan inte ha så mycket onödigt med oss att bära. Bästa dagarna i mitt liv och det tackar jag alla underbara människor för!
 
Skriver mer i ett annat inlägg, annar skulle detta bli meterlångt!
Stod längst fram på Avicii, ni ser mig, Carro och Malin i den röda ringen. Jag gillar inte ens Avicii så himla mycket, stod mest och frös och ville bara sova under hela spelningen.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback