STILL INTO YOU

HÄÄJSAN.
Sitter nyduschad och fräschig och mumsar på torkade aprikoser, ibland är livet bra. Har återupptäckt Paramore efter att jag såg dem på Bråvalla, såååå jävla äckligt braaa! Gillar låten som spelas sönder på radion, Still into you, fin och mysig. Ain't it fine är också bra. Ganska så bra faktiskt. Nu tänkte jag ta och se ett avsnitt av någon bra serie och njuta av tanken på att jag slutar jobbet 12.05 imorgon och att det är sista dagen innan semestern! Sen är jag ledig i två veckor och efter det ska jag jobba ytterligare en vecka, wää fattar inte varför jag tackade ja till att jobba en till vecka v_v
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Eller hur? Grät också en massa samt känner igen mig i en del scener :( Kramisar Carro

2013-07-12 @ 11:53:07
URL: http://quiethell.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback