DEN SOM LÄSER DET HÄR LÅNGA FÅR EN KATT

HEJ HALLÅ.
Sorry att min uppdatering suger, men jag har bara 7 dagar kvar här i Norrköping med mina polare innan jag måste flytta hem, så jag tillbringar så mycket tid jag kan med dem. Hoppas att ni förstår!
 
 Idag va det upp klockan 7.20 som gällde medans alla andra låg och sov, jag skulle ju till min praktik! Idag på praktiken städade jag och Andreas hos fåglarna (känns som att jag städat där femtioelva gånger den här veckan), tror jag hann städa 4 voljärer, wohoo snabbast i världen! Idag va Nymfparakiterna lika sociala som sist, men istället för att sätta sig på min axel så satte dem sig på mitt huvud. Tokigt! När vi städat och utfodrat så gick vi till reptil där vi fick vara med och avmaska och mata majsormarna. Ganska så häftig! Dessutom tror jag att jag håller på att bli av med min dödadjur/kött-fobi, woho! Jag torkade av blöta döda möss som ormarna skulle käka, först va det äckligt, men sen va det som om jag höll i ett gosedjur typ. När vi hade gjort det så var klockan 12.20 och då fick vi sluta, rätt så fett najs!
 
Sen senare drog jag, Milla och Maja ut på äventyr! Vi skulle försöka hitta någonstans att bada. Så efter att ha gått fel och massa så kom vi äntligen fram efter en timma till en sjö där vi kunde bada, såå najs! Dock så va det ölvattne, tycker inte om ölvatten :( Men varmt va det så det gjorde inget. När vi hade badat satt vi på stranden och mumsade på vattenmelon, mango och nektariner :3 Kom hem för ca 40 minuter sen och nu har jag precis duschat och ska snart se på film på studsmattan igen med Maja och Milla! :D
 
Tycker ni inte att mina pyjamasbyxor är såå fabulöst snygga?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback