HEATH

TJO BRE.
Idag på jobbet var det bara 26 grader, fett skönt! Nu tänker ni säkert att jag är galen, jobba i 26 graders värme, varmt much?! Meen 26 grader är inget mot förra veckan, då va det nästan 29 grader, pjuh, då snackar vi värme. Idag blev jag förresten väldigt irriterad på adhesiven(klistergrejen som klistras på scanbiten). När jag drog bort plasten från klistret för att fästa den på scanbiten så ville plasten vara överallt förutom i sopptunnan -.- Den va fett statisk och fastnade på ALLT. Fick stå och skaka mina händer i hundra år för att plasten skulle lossna, när det väl föll bort från händerna så fastna den på mina byxor istället, irritrande? MJOO.
Tänkte illustrera en bild på hur det såg ut, meeen för dålig och för lite tid. Måste packa måste packa måste fixa måste fixa tiiiiiill BRÅÅÅVALLAAA.
 
random bild från i våras bara för att jag inte är en häst.
 

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Jättesnygg tröja! :D

2013-06-24 @ 22:28:38
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback