KNASMORGON

Vet ni vad jag inte gjorde imorse? Jo, jag va inte uppe och klädde på mig och gjorde mig färdig för praktiken vid 7.20. Istället låg jag och sov som en litN bebis utan att ha en minsta aning om att jag just i den stunden var på väg att försova mig för andra gången i hela mitt liv. Jag sov till 9 och då väcktes jag av Milla som ringde och undrade vart jag va, snacka om att jag fick panik när hon sa att klockan va 9. Jag ba VAAAA, DU SKOJAR?! Men jag slängde på mig kläderna och sprang över till praktiken, tuur att djurhuset ligger rakt över gatan!
Jag har gått och funderat hela dagen på hur jag kunde ha försovit mig. För jag är absolut säker på att jag satte på mina larm igårkväll innan jag gick och la mig, för jag kommer ihåg att jag tänkte att jag skulle ställa klockan lite senare för jag skulle inte käka frulle. Och jag har inte något minne av att jag stängt av tre larm... hmmm... åh, så förvirrad!
 Bildbrist :((

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback