MYGGBETT, SJUKIS OCH DET BRINNER, ELLER?

Hallå hej, sitter i min säng och kliar på alla mina tusen myggbett för glatta livet, känns som att jag aldrig gjort annat. Kliat och kliat hela dagen. Nej men seriöst, DET FUCKING KLIAR. Åhh varför ska myggorna tycka om mitt blod så mycket för? Bajsmyggor! :(
 
Är fortfarande sjukis så jag valde att stanna hemma idag. Ville verkligen inte missa ännu en praktikdag, men är man sjuk så är man och man ska inte anstränga sig när man är förkyld och framförallt inte hålla på med djur som lätt kan smittas. Så är hemma en dag och hoppas på att jag är bättre imorgon så att jag kan jobba då! :)
 
Alltid när jag är hemma och är sjuk så händer alltid något, och jag är inte sjuk särskilt ofta så det är konstigt att det ska hända just när jag är hemma och är sjuk. En gång när jag va sjuk så kom det in en man på mitt rum som skulle fixa brandvarnare och jag låg ju och sov så jag hann inte öppna dörren utan han ba låste upp och gick in och så ligger jag där under täcket helt förskräckt! Och en annan gång så hände samma sak fast då va det en som jobbar på boendet som skulle visa rummet för två som ska flytta in nästa termin. Det roliga var att de två som va med henne va från min klass, så det va ju så lagom pinsamt när de kom in och jag låg där och sov. Och idag när jag låg och kollade på Heroes så började brandlarmet att tjuta, fick värsta paniken och flög upp och visste inte om jag skulle sätta på mig byxor eller inte innan jag sprang ut, men precis när jag bestämt mig så slutade det och tjuta och senare visade det sig att dem bara testade larmet -.-' Liksom, tänk er mig komma utspringande i bara linne och tror att det brinner, kul? Njaaaae.
 
I brist på bilder får ni en gammal (:
 

Kommentarer
Postat av: Luìza Lolita

Oki, har en trevlig dag :)

2013-06-10 @ 20:33:00
URL: http://luizalolita.blo.gg/
Postat av: Sara - Hold on be strong

kryaaaa :)

2013-06-11 @ 01:31:24
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Alisha

Hahah, lite roligt att det alltid kommer in folk till ditt rum när du är sjuk xD

Tur att brandlarmet stängdes av innan du sprang ut, haha! Och krya på dig! :D

2013-06-11 @ 12:00:32
URL: http://alishasfoto.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback