ÖVERNATTNING PÅ STUDSMATTAN

GODKVÄLL FOLKET!
Igår kväll bäddade jag och Maja ner på studsmattan ute och ställde studsmattan precis vid Majas fönster så att vi kunde se på TV utifrån. Vi åt kvällsmat där och kollade på Den oändliga vandrigen, såå mysig nostalgifilm! Sen kom Delfi och då kollade vi på Adventure time, har aldrig sett det förut, fett bra juu! Och vid halv tolv där någonstans så kom även Casper och Gustav! Vi låg där bland tusen täcken, filtar och kuddar och pratade till typ 4 på morgonen, såå badass! Vi såg solen gå upp och hörde alla fåglar vakna till liv, det va mysigt till en början, men sen ville jag bara stypa dem jävla måsarna som skrek och höll på. När vi väl somnade så vaknade jag vid 6 igen, somnade om och vaknade igen vid 7 och sen sov jag knappt något mer, så 3 timmars sömn inatt, tummen upp till det!
 
Casper, Gustav och Delfi stack iväg på morgonen för dem skulle iväg, så vid 9 gick jag och Maja upp och byte om till bikini och hämtade sen frulle och sen satt vi ute på studsmattan och käkade frulle och solade. Sen låg vi och solade i någon timma tills det blev alldeles för varmt, så då hämtade vi massa med vattenballonger och satt och kastade till varandra tills dem gick sönder, fett roligt. Vi solade och hade vattenballongskrig om vartannat till typ 2 på eftermiddagen, då gick vi in och kollade på Hemlock Grove, blev alldeles för varmt ute. Vi kollade på tre avsnitt och på det tredje så somnade vi och sov i någon timma. Så jäklans trötta! Nu har vi precis duschat och ska snart ta och gå en promenad, tänkte ta med kameran och se om jag kan få några bra bilder. 
 
I brist på bild så kan ni få avundas min nya tröja som jag köpte igår, kostade bara 49 kronor på NewYorker på killavdelningen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: svea ~ maviedesvea ★

Jag har en fototävling med temat Sommar på min blogg. Jag ser att du är riktigt duktig på att fota så varför inte vara med?! :D
http://maviedesvea.blogg.se/2013/june/fototavling-200kr-hos-kambase.html

2013-06-06 @ 21:26:02
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Postat av: Caroline Tano

Så härligt att sova på studsmattan! Kram.

2013-06-06 @ 23:53:38
URL: http://carolinetano.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback