SEG DAG

Att gå upp 5.20 på sommarlovet borde vara förbjudet, dödare än självaste döden själv! Mitt sommarjobb är den bästa motivationen till att kämpa på och plugga ordentligt i skolan när den börjar igen. Japp, det var tråkigt. Och jag fick ont i vänstra baksidan av axeln igen :c Vad jag gjort kan man typ säga är damsugit, styrketränat, klistart plastsaker och haft lite matte! HAhaha nej med jag gör scania-skyltar och de ska ha en klistergrej på sig och sen måste man damsuga dem och sen lyfta in dem i en maskin och sen räknade jag alla skyltar som kastats. Suuuuperskoj..... nej.
 
Efter jobbet stack jag och badade med småsyskonen och mamma & pappa! Det va 18 grader i vattnet så det va rätt okey. Nu ligger jag hemma på sängen och superdupertrött, vill inte upp tidigt imorn D:
 
Badi badi
 Såhär kände jag mig imorse och nu :c
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback