SOMMARLOV

HALLÅ HEJ FOLK1
I helgen har jag i princip låtit datorn vila, kom hem på fredagkvällen och packade upp nästan allt, resten packade jag upp igår. Sen har jag bara umgåtts med familjen och vänner! Igår firade vi att Carl slutat nian och Charlie sjuan med bad och massa bus och sedan pizza, himla härligt! Sen drog jag, min bror Carl och Emma(Carls tjej und min bästa vän) hem till min vän Marie och så sov vi där. Vi pratade jättemycket och länge innan vi satte på en film som jag dock somnade till. Hahah vet inte vad som hänt, men på senaste tiden har jag bara somnat när jag kollat på film, tokigt! Idag när vi gick hem så va min storasyster Madde och hennes son Casper här, det va länge sen jag träffa dem så det va najs! Vi fikade och sen gick vi och lekte i lekparken med Casper :3
 
Nu ligger jag bara och chillar i sängen, taggar för att jobba imorgon! Känner mig dock inte så taggad... avslutade ju precis min tre veckors praktik i fredags och imorgon påbörjar jag fyra veckors sommarjobb. Well, kommer ju få in cash nu så det är najs! :D
tjobre, kan använda min instagramis nu igen!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback