SWAG MAJA

HEJ HEJ, SJUKA MOMLIN HÄR!
Japp, jag är fortfarande sjuk :( Dock så har halsonten försvunnit, men istället så hostar jag och näsan rinner som en jävla kran. Är superhängig, känns som att jag har fetaste påsarna under ögonen. Inte kuuul.
 
Igår låg jag och Maja inne och kollade på Criminal Minds hela dagen till klockan 16, för jag orkade verkligen inte göra någonting igår, var så dålig då. Men sen kom Milla över så vi gick ut och la oss på studsmattan i solen och solade i några timmar, dock låg jag under täcket och gömde mig för solen, sjukling hej! Men sen vid 19 kände jag mig bättre så vi drog in till stan på longboard och cykel. Det var första gången som jag åkte longboard och Milla som kör dagligen tyckte jag va riktigt duktig som va nybörjare :3 Inne i stan drog vi till Subway och köpte varsin 30 cm sub och satt i parken och kollade på alla studenter som såg ut att ha riktigt skoj. Sen åkte vi på upptäcksfärd i Norrköping och körde runt på massa konstiga gator och vi va vilse där ett tag faktiskt.. Men sen drog vi hem och körde runt och övade massor jag och Maja som är nybörjare. Jag hämtade även kameran och fotade massa på skolområdet, det är verkligen sjukt fint nu när allt blommar! Tror jag fick några bra bilder :3 Lägger upp dem så fort jag kollat igenom och redigerat dem!
 
Ni får en av bilderna jag tog på Maja igår så länge. såå fett swag hon är!
(försöker vara duktig på att redigera, men suuger)

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Cool bild! :D

2013-06-09 @ 22:11:59
URL: http://unholyconfessions.blogg.se
Postat av: Alisha

Krya! :o

Åh, Criminal Minds är skitbra ju! :D
Äsch, redigering blir man bättre på om man håller på med det mycket. Inte ens jag är nöjd med hur jag redigerar xD

2013-06-10 @ 12:59:40
URL: http://alishasfoto.blogg.se
Postat av: Luìza Lolita

Hej, jag följer dig nu och blev nr4, säg till när du följer mig, kram :)

2013-06-10 @ 14:10:12
URL: http://luizalolita.blo.gg/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback