TAGGA

Igår fick jag två himla najsiga nyheter! Det första ganska så braiga är att jag fått sommarjobb, är sjukt glad att jag fick ett 3 dagar innan sommarlovet och jag börjar redan på måndag och ska jobba i fyra veckor. Jag ska jobba på en plastfabriksgrej där man gör plastdetaljer och massa plast helt enkelt, inte världens roligaste, men sjukt najs att jag kommer få in cash över sommaren!
 
Den andra mycket najsiga nyheten ääääär... dumdumdumdumdumduuuuum! MIN TREDAGARS BRÅVALLABILJETT+CAMPING ÄR KÖPT! ÄR SÅ SJUKT JÄVLA TAGGAD SÅ DET FINNS INTE. Kommer bli bäst, ska dit med Maja och Malin och så kommer dem ha med sig massa vänner. AWESOME!
 

Kommentarer
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Ååh, du kommer få se Royal Republic, LITE avis nu! :D

2013-06-12 @ 21:56:49
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback