VINTERVIT DVÄRGHAMSTER

Idag på praktiken så började vi med morgonrutinerna som vanligt, jag matade fiskarna den här gången. Och sen så utfodrade jag alla gnagare och så städade jag inne hos Illrarna :3 Sedan utfodrade jag och städade hos zophobas, syrsor och gräshoppor. Efter det så matade jag skäggagamer, vattenagamer och skinkarna med zophobas och syrsor pudrade med kalk. Zophobasarna ser jätteäckliga ut, men när man väl tar i dem så är det faktiskt inte så farligt. Dock är syrsorna mycket värre, dem tar jag upp med en stor pincett, så äckligaaa :S Sen efter lunch började vi att sanera hos hamstarna, det va fett chill och roligt! Vi städade alltså rent deras burar ordentligt med såpa och allt och sen så fick vi göra i ordning deras burar igen, så skojigt! :D Jag gjorde rent hos Vintervita dvärghamstrar, min favorit hamsterart :3 Dem ser ut som en vit liten molntuss, runda och tjocka c':
 
Har varit så himla varmt idag, så direkt när jag kom hem drog jag av mig jobbarkläderna och satte på mig shorts och mitt favoritlinne :3 Har tidigare skrivit att jag känner mig jätteobekväm i kort korta shorts men att jag vill lära mig använda det i sommar. Har nu använt det 3 gånger och känner mig mindre obekväm faktiskt! WOOP WOOP!
Min standard, två olika strumpor.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback