DUMMA DUMMA

Godkväller kompisar!
Jag hade tänkt blogga när jag kom hem, men då va jag så äckligt trött och hade världens huvudvärk. Skulle mer än gärna velat sova på dirren när jag kom hem, men nej, hade massvis skolarbete att ta tag i och så har boendet installerat brandalarm i alla rum idag så mitt golv och en hylla va alldeles nerspånat av cement från väggen. Så städa va jag också tvungen att göra, vilket jag gjorde i förrgår ;_; Dumma dumma, kunde inte ens akta på mina tröjor som hängde på väggen precis under där dom borrade, så dom va också cementiga :c Utifrån det så har jag även hunnit med att gå till affären med mina polers och sen chilla vi på Malins rum tills nu :3
Natti natti kompisar!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback