LIVET SUGER, SKAFFA EN HJÄLM

VARNING FÖR SPOILING AV VAMPIRE DIARIES, LÄS/TITTA PÅ EGEN RISK!
 
När jag och Maja kollade på Vampire diaries förra helgen så sa Damon något mycket konstigt. Det va så random och knasigt att vi dog av skratt! Och nu har jag faktiskt tagit mig tid att leta upp den scenen och det va inte det lättaste kan jag säga. Men jag tyckte det va så hysteriskt roligt och något som är så rolig kan jag ju inte låta er gå miste om! Om ni inte orkar kolla på hela så kollar ni vid exakt 2:01, där säger han det roliga.
 
 
Nu hoppas jag att ni kollat på klippet, eller i alla fall just vid 2:01. Liksom "Life Sucks, get a helmet", varför säger han något så knasigt? Det är så knäppt och random och jag fattar inte varför. Men jag tänkte att det kanske betydde något; Livet suger, skaffa en hjälm. Men nej, jag kunde inte komma på något som det kunde betyda. Kanske ni vet vad det kan menas med att säga så; livet suger, skaffa en hjälm?
 
Förlåt om jag har dålig humor, men jag har tydligen det enligt alla jag umgås med </3 Men jag hoppas i alla fall att ni tyckte det va liite roligt? :3
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback