NECKBREAK YEAH

MORNIN'
Jag hade en helt awesome kväll/natt igår. Jag och mina polers drog på Neckbreak(en spelning med ett par band) framåt kvällen och kom lagom dit när det bandet vi tycker är bra spelade. Och det va sjukt bra live också! Dock så va resterande band som spelade inte så himla bra. Eller ett av dom andra banden hade en bra låt, den skulle varit awesome att släppa loss till om de inte va för att det va så lite folk där :( Men vi stod i alla fall nästan längst fram och diggade musikN! Sista bandet som skulle spela såg ut som ett gäng deathmetal snubbar. En av killarna såg ut som en stor vampyr(en icke snygg sådan), Maja och Manda blev rädda för han x3
 
Smart som jag va hade jag totalt glömt bort att äta när jag kom hem efter skolan eftersom att hag hade så mycket jag skulle hinna göra innan vi drog, så jag va rätt så döhungrig där framåt tio halv elva på kvällen. Dom andra va också hungriga så vi lämnade NB och drog till Donken. Där satt vi ett tag och pratade och hade himla skoj innan vi drog vidare hem till Maja där vi flummade lite och sen blev det tillslut att vi kollade på Björnbröder eftersom att jag aldrig hade sett den :3
 
 
Här har ni This Is Not A Game Of Who The Fuck Are You eller kort sagt TINAGOWTFAY. Det va den här låten vi ville släppa loss till, himla bra ju!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Saarela

Jag såg att du har kommenterat min blogg, nu vill jag bara meddela att jag byter blogg! Du följer väl med?
Nya bloggadressen: http://saarelas.wordpress.com

Kom ihåg att följa min nya blogg på bloglovin om du följde min gamla! :D

2013-03-02 @ 17:33:09
URL: http://saarelas.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback