NU JAG SKA SOVA SKITEN UR MIG

Godkväller, här kommer mina anledningar till varför jag ej hunnit blogga fören nu:
Jag höll på med ett inlägg igårkväll och skulle publicera det, men så precis då försvann internet(på torsdagar stängs internet av klockan 23.00) oturligt nog :c Idag efter skolan hann jag inte för att min äckel skoladator inte vill starta sig. Den funkade utmmärkt på sista lektionen, men så kom jag hem och skulle starta den och då ville den inte helt plötsligt. Så jag fick starta min egna dator som jag inte använt på ett tag så jag va tvungen att uppdatera massa saker så det tog en massa tid. Och sen så drog jag och Maja till stan och handlade och köpte godis och sen har vi kollat film och bara legat och degat inne på Majas rum. Jag somnade på Majas golv, så trött är jag x3

Supersöta pandor jag hittade på tumblr :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback