OUTFIT HEJ

MORNIN' FOLKS!
Den här veckan går vi bara tre dagar, sen är det looov! :D Plus att vi har APL-vecka, folk ska snacka om praktiken och massa vad jag fattat. Så vi har inte något vanligt schema, WOHOO! Idag är det himla soligt ute(GILLAS STARKT) och snön håller på att smälta bort för femtioelfte gången, om det kommer mer snö igen så tänker jag strejka mot allt och bara ligga i min säng och skylla allt på skolan, låter som en bra plan tycker jag :)

En ofokuserad outfitbild, YES! Nejmen, fokusen råkade bli liite fel och jag orkade inte ta om bilden. Tröjan köpte jag på Carlings, linnet köpte jag på en Atmosfear-spelning och jeansen köpte jag i en affär som jag inte minns namnet på. WOOOO, min första outfitbild-text!

Kommentarer
Postat av: eviz

snygg outfit :DDD

Svar: Åh tack! :D
Momlin Engqvist

2013-03-25 @ 13:43:32
URL: http://evizlandin.blo.gg
Postat av: Mikaela

Sniggt Malin! Vad ska du ta dig till när jag begär tillbaka min kamera på torsdag?? Vad gäller vädret så blir det snökaos på fredag om man ska tro nyheterna..

2013-03-25 @ 18:48:34
URL: http://allwritingismemory.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback