SJUKELI SJUK

När jag vaknade imorse va gårdagens huvudvärk dubbelt så smärtsam och eftersom att jag inte har några värktabletter så bestämde jag mig att stanna hemma idag. Det behövdes verkligen, att få sova ut och bara inte göra någonting. För det är så stressigt just nu att man inte hinner ta det lugnt och hämta andan, så mycket plugg och grejer att tänka på. Men men, imorgon tar jag nya tag och hoppas på att huvudvärken är borta! :)
 
Bara för att bildlösa inlägg suger så får ni ett fin fint citat från min favoritperson, Austin Carlile ♥
 
Ojoj, jag tror min dator spökar. Medans jag fixa detta inlägg så börja datorn helt plötsligt att snacka tyska. Tysk reklam för att vara exakt. Liksom va? :s
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback