SNÄLLA MOMLIN

Hahah det känns som att jag varit ovanligt snäll på senaste tiden, men jag kan bara komma på 2 ovanligt snälla saker jag gjort. Igår satt jag och letade fram alla engelska glosor vi haft till en klasskompis och så skrev jag alla dem till henne på fb, snäääällt right? :3 Och nyss följde jag med Maja in till stan för att hon skulle slippa åka ensam in till stan. Och så skulle jag egentligen ha hoppat av inne i stan för att jag skulle handla lite saker, men lättövertalade som jag va så följde jag med Maja till bussen och stod och väntade med henne, dessutom så bärde jag hennes aaastunga väska från boendet! Borde få pris för snällaste kompisen!
 
Detta ska jag roa mig med en kväll som denna :3 Bild på hunden som jag ritat kommer snart!
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback