SOLEN SKINER IDAG MED

Det blev aldrig att jag gick ut igår, utan jag fastnade med min "skrapbild" och sen började jag rita. Så jag satt hela dagen och va kreativ. Sen på kvällen gick jag in till Maja och så kollade vi på melodifestivalen, tyckte att hel fel vann, Robin kommer ju inte ha en chans i eurovision. Snart ska jag gå och käka frulle och sen tänkte jag försöka göra klart teckningen jag började på igår och sen ikväll måste jag plugga till akvaristik provet och skriva mitt tal jag ska ha i svenskan.
 Detta är skrapbilden, man använder en kniv och så skrapar man fram det silvriga. Låter hur enkelt som helst, men det är sjukt svårt. Kniven drar åt fel håll eller för mycket och ibland råkade jag trycka för hårt så det silvriga också låstnade. Teckningen jag håller på med vet jag inte om jag vill visa än, för den är till mamma som tack för pennorna jag fick. Så jag vill ju liksom inte riskera att hon ser den här :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback