VOVVE

Jag har då spenderat kvällen med ett papper, 3 olika pennor och ett sönderklippt sudd. Igårkväll skrev jag på fb och frågade vad dem tyckte att jag skulle rita för jag hade absolut inget att göra och visste inte vad jag ville rita. Jag fick ett par förslag som jag har tänkt genomföra inom en snar framtid. Och så fick jag en fråga av en kille i klassen om jag kunde rita hans hund, jag har aldrig förr ritat en hund så jag tänkte varför inte. Och detta är något av det svåraste jag gjort, vinklarna blev fel tusen gånger och jag har suddat och gjort om hur mycket som helst! Pälsen kommer bli det svåraste, har aldrig gjort päls förut så det ska bli kul! Så nu framöver kommer bilder komma upp på det folk föreslog, om det blir bra vill säga :3
 
 

Kommentarer
Postat av: eviz

Hejsan cool blogg :D
Du är ju riktigt duktig på att måla!
Hoppas allt är bra med dig och att du haft en awesome dag!
Kolla gärna in min blogg, en lite annorlunda tjejblogg ifrån dem andra :)
KEEP IT AWESOME!

2013-03-24 @ 21:16:06
URL: http://evizlandin.blo.gg
Postat av: Bunny

Oj, jag kan tänka mig att päls är en riktig utmaning! xD Själv är jag inte aaalls bra på att rita..

2013-03-24 @ 21:53:28
URL: http://bunnys.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback