WOHOO PAKET!

Wihoo, vet ni?! Igår fick jag paket på posten. Första gången evuur, blev så glad eftersom att jag älskar att få paket! Paketet innehöll två superfina blyertspennor med en mjukhet på 5B och chokladkex(som va supergoda!) och det va från min älskade mamma :3  Så himla glad jag blev, hade helt glömt att sist jag va hemma hade hon sagt att hon skulle skicka fina pennor till mig så att jag kunde göra mer avancerade bilder. Ville testa dom på dirren när jag fick dom, men precis då skulle jag och polarna iväg och käka pizza :3
Men ikväll har jag tänkt sätta mig och rita lite, har tonvis av inspiration och idéer!
TACK TACK TACK MAMMA, ÄLSKAR DIG! DU ÄR BÄST!!<333

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback