ZOO I MALINS RUM

MORNIN' PEEPS!
Jag vaknade klockan 9 och kunde inte somna om, så jag gick upp och satte på datorn för att upptäcka att internet inte fungerade, då blev jag ledsen :'( Så jag satt och redigerade bilder här i min tystnad i typ en timma, sen kom internet helt plötsligt tillbaka! :D
 
Hur som helst så va det inte det jag skulle skriva om, utan om igårkväll! Delfi kom hit framåt 6-7 på kvällen, saknat han himla mycket så det va skojigt! Sen senare kom 3 kompisar till Delfi och hängde med oss också. Dock så dissade 2 av dom oss rätt tidigt. Vi satt iaf på Malins rum(hon är inte här men vi får låna hennes rum för det är mysigare) och pratade massor och så blev vi sugna på glass så vi gick och köpte glass och läsk. Höll på att frysa ihjäl ute, sviiinkallt! Sen kom Malte och joinade oss en stund, jag skulle ta en bild på han till hans CV så efter att det va gjort stack han igen. Sen satt vi alla och tittade på American Pie och småpratade lite :3 Mysi mysi!
 
Jag lyckade ta några bilder på mina fina vänner igårkväll också :3
Delfinbror :3
Mandapandavän :3
Maltebror :3
Majapiraya ville icke va med på bild :(
DelfistigervänCasper och Delfin själv :3
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback