ZOONOS HEJ

Yo bro's! Imorse låg jag kvar i sängen till 12, kollade på LOL och käkade frulle. Så skönt, dock fick jag lite ångest över att dagen snart skulle vara över om jag låg kvar allt för länge. Så jag gick upp så fort filmen va slut och nu sitter jag och skriver klart mitt zoonos-arbete, ska bara skriva om smittskydd sen är jag äntligen klar! :D Vill bara bli klar så jag kan fortsätta rita,började nämligen rita på en bild inatt när jag inte hade något att göra. Berättar mer om den sen och så kanske ni kan få en sneakpeek! ;)
 
Wihi, gjorde för första gången en inbakad fläta, på mig själv också! :3 Syns dock inte på bilden..Sen har jag även kommit på hur man har fotoutlösare på kameran! Wohoo! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Lol är ju värsta bästa filmen:D

2013-03-24 @ 18:11:43
URL: http://idlio.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback