AWESOME HELG

Hallå hej!
Är hemma i Norre nu. Har haft det asgrymt hemma hos syrran! Vi gjorde egen pizza när vi kom dit och sen på kvällen bakade vi kladdkaka och mumsade på medans vi kollade på Imaginaerum(mitt favoritband Nigtwish film) som äntligen finns att kolla på på internet! :D Sen har vi gått lite på stan, kollat på massa andra filmer, gick 1 timme för att komma till Donken och godishuset+det ösregnade på hemvägen, sjungit massa, skrattat så vi nästan dött, pratat maaaassvis, gjort milkshake och så har vi sovit :3 Jag har haft det sjukt awesome tillsammans med Micka och Neele, saknar tiden då vi umgick 24/7 och Tina(min andra syrra) också va med oss :(( Men tackar för de här dagarna och allt tjejer!
 

Nu ska jag, tro det eller ej, men jag ska träna och sen hoppa in i duschen och sen blir det myskväll med film!
Bild från förra sommaren :3
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback