EVIL DEAD

Filmen handlar om fem vänner som beger sig ut till en avlägsen stuga, där hittar dem en "häxbok" med massa demongrejer i och av misstag råkar en av killarna släppa lös en demon som "tar över" en av tjejerna. Demonen lyckas på helt galna och sjuka sätt döda alla en efter en tills det bara är en person kvar som kämpar för sitt liv. 
 
Jag tyckte filmen va läskig och det va många gånger som jag hoppade till(fast det kanske berodde på att det va bio också, menmen) och jag satt på helspänn under hela filmen. Dock tyckte jag att den va lite för blodig för min smak, tycker nämligen inte om blod i mängder. Sen så trodde jag att den skulle vara läskigare än den va + att en scen som va med i trailern va inte med i filmen och vi satt och vänta hela filmen på att den scenen skulle komma. Sen så va det ju ett stort plus att en av huvdkaraktärerna va Shilo Fernandez, såå jäkla snygg!

Den får 4 av 5 stjärnor!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du såg den sen! Ja, det var sjukt mycket blod haha, rätt otäck tyckte till och med jag som är skräckfantast ;)
sv: Jättecoolt ju! Skulle va sjukt kul att jobba med delfiner, de är så söta :)

2013-05-14 @ 21:13:47
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Evelina - flickan från Winland

Kanske scenen då den där kvinnan sjunger ''we're gonna get yoou~'' .. Hatar då den reklamen kommer upp mitt i natten på dumbunken och det är kolsvart i rummet. :D Nu vet man iallafall mer vad filmen handlar om, hade ingen aning då jag sett reklamen, tacktacktack! :)

2013-05-14 @ 21:36:09
URL: http://unholyconfessions.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback